ירפ"א א'2" content="">
רכישת מנוי
כניסה
X

סימולטור טיסה
ירפ"א א'2

כל מה שלמדתם על הסימולטור הראשון בטל ולא רלוונטי, הסימולטור השני או זה הקרוי ירפ"א א'2 לא נראה ולא מתנהג כמו הסימולטור הראשון.

סימולטור זה כולל גרפיקה מורכבת יותר, גם אם אינה ברמה של משחק סימולטור מסחרי, וכאן אנו נדרשים למשימות מורכבות יותר הכוללות הטסה, ניווט על פי זיכרון, פגיעה במטרות, התמודדות עם רשת קשר פעילה ומספר מחוונים, התראות וכפתורים הגדול פי כמה מזה שיש בסימולטור ירפ"א א'1.

סימולטור הטיסה ירפא א2
סימולטור הטיסה ירפא א2

בתחילת כל תרגיל ימצא המטוס שלך כבר באוויר במהירות טיסה אחידה ובגובה וכיוון בהם מתחילה המשימה, גם כאן הזמן קצר וקצוב אך לפני שהתרגיל מתחיל והשעון לתקתק תוצג לנו לזמן קצר מפה טופוגרפית ובה תוואי השטח בהם פזורים בסדר אקראי מטרות ואיומים.

המטרות בשטח יודגמו באמצעות גרפיקה דו ממדית כאשר חלקן מודגשות ככאלה שהן בעדיפות עליונה ואחרות כמטרות דמה שאין לפגוע בהן. גם האיומים יוצגו באופן דומה, נראה משולשים עיגולים וריבועים בצבעים שונים שחלקם מוקף בטבעת וכל צורה וצבע הם בעלי משמעות שונה.

לא יחלפו יותר מ-15 שניות והמפה תיעלם והנה אתם בתוך המשימה. המסך יתחלף לגרפיקה תלת ממדית, עיגול הוא עכשיו כדור ומשלוש הוא קונוס, ובאמצעות הזיכרון עליכם למצוא ולהשמיד את המטרות החשובות, לא לגעת במטרות הדמה, להיזהר מאיומים קרקעיים שהוצגו קודם במפה ולהפעיל נגדם אמצעי לוחמה אלקטרונית הנתונה במשורה ולשים לב למטוסי אויב המתקרבים אליכם ונגדם עליכם להשתמש באמצעי הגנה אחרים.

תוך כדי טיסה תתקלו במספר גדול של התראות איתן תצטרכו להתמודד כדי לעבור את המבחן. כל חריגה מתוואי הטיסה שהוצג על גבי המפה המקדימה, כל חריגה ממגבלות הגובה או המהירות המותרים וכמובן כל קירבה מסוכנת לאיום קרקעי או אווירי, כל אלה יפעילו התראה שעליכם לנטרל.

כבונוס על התנהגות טובה, סתם, זה קורה גם אם לא תתנהגו יפה, תצטרכו להתמודד עם מערכת קשר פעילה והתראות נוספות שנועדו להוציא אתכם משלוותכם. כל פעולה נרשמת והניקוד מתייחס לכל חריגה כפי שתואר לעיל כמו גם בשימוש יתר בנשק ובהגנות, בתגובות לא נכונות לקריאות בקשר וכיוצ"ב.

המבחן מסיבי, מעייף ולא קל, אבל אפשר לעבור אותו בהצלחה והוא רק ההתחלה לקראת המשך מיון שאינו קשה במיוחד ויקרב אתכם לגיבוש.

בהצלחה!

קריאה נוספת קבלו את הבוגרים שלנו
לחץ כאן להרשמה