רכישת מנוי
כניסה
X

קבלו את הבוגרים שלנו

מצאנו לנכון לרכז עבורכם את תגובות המשתמשים בסימולטור ולהסביר חלק מהדברים כדי שיהיה קל יותר להבין מדוע ההכנה כה חשובה, מה מיוחד במבחני ירפ"א ואיך יתכן שאימון על סימולטור, הרי כולנו ראינו ואולי שיחקנו בכזה בעבר, כה קריטי בתהליך המיון.

קבלו בבקשה דוגמית קטנה מהמלש"בים שעשו את זה, התאמנו ועברו בהצלחה את מבחן הסימולטור.

"קניתי את ההכנה יום וחצי לפני המיון לשם התכוננות לסימולטור ועברתי את המיון הראשון. השירות היה מעולה, הסתבכתי בהתקנה של המכשיר ועזרו לי טלפונית בסבלנות רבה עד שהצלחתי. ההכנה הייתה אחד לאחד במיונים והכינה אותי בצורה הטובה ביותר. ממליצה בחום למי שיש מיון לטיס!"

מתמיינים רבים מקבלים את הזימון בהתראה קצרה מאוד ולא פעם אנחנו מקבלים בקשות לאספקה של ג'ויסטיק ומצערת מעכשיו לעכשיו וגם בשעות שלא ממש נחשבות לשעות עבודה. מבחינתנו הכל בסדר ואנו שמחים לעזור, אנחנו רואים את המוטיבציה ומכירים את הקשיים ואנחנו כאן ככל שנוכל לתרום להצלחה שלכם.

"רכשתי את חבילת הסימולטור כדי להתאמן למיון הראשון, התאמנתי על כל השלבים וזה עזר לי מאוד! הסימולטור מאוד דומה למבחן האמיתי ומכין בצורה מיטבית, לדעתי ההכנה הזו מאוד עזרה לי לעבור את המיון."

אחת השאלות החוזרות על עצמן בקרב המתמיינים היא על הדמיון של הסימולטור למה שקורה בירפ"א והתשובה באמת פשוטה. הסימולטורים כמעט זהים וזאת למרות שנכתבו בתקופות שונות על גבי פלטפורמות תוכנה שונות. דאגנו לדמיון מירבי כדי שאתם תגיעו מוכנים ככל שניתן.

"הסימולטור עזר לי מאד להתכונן למבחן ובמהלכו המבחן הצלחתי ליישם את מה שלמדתי בכל הפרמטרים."

לא רק הנראות אלא גם מהלך האימון והמבחן דומים. שלבי הלימוד השונים, ההכנה, ההיכרות שאנו מקנים לכם עם חלקי הסימולטור השונים מאפשרת לכם לרכוש ידע וניסיון שאין שני להם.

"הבת שלי עברה את המבדק בהצלחה, היא הייתה מופתעת כי לא הלך לה כל כך טוב באימונים, לדבריה לולא התאמנה היא לא הייתה עוברת. תודה רבה."
רבים מופתעים כי המבחן באמת קשה, וכמוהו גם האימון, אבל הבשורות הטובות הן שאחרי כמה שעות על הסימולטור שלנו אתם מגיעים למבחן עם זיכרון שרירים ומוכנות רגשית העוזרים לכם להתגבר על ההתרגשות והלחץ ממעמד המיון, שהוא באמת מרגש ואולי גם קצת מלחיץ.

"ביום ראשון קיבלתי זימון לירפ""א ליום שלישי באותו שבוע. ממש באותו היום רכשנו וקיבלנו גוסיטיק ומצערת והתחלתי להתאמן. היה לי מאוד קשה להתחיל, לא ממש הבנתי איך להזיז את המטוס אבל קיבלתי תמיכה והדברים התחילו להסתדר. כשהגעתי למבחן לא רק שהייתי מוכן, הייתי ממש טוב בזה וכמובן שעברתי בהצלחה. תודה רבה!"

הביטחון העצמי עולה באימון, האמונה שאתה מסוגל ושלא תיתקל בעולם לא מוכר, אין שני להם. נכון שההתחלה קשה, ועדיף שתהיה קשה בבית בזמן האימון ולא במבחן האמיתי.

"רציתי לומר לכם תודה רבה על השירות האדיב ועל הסימולטור עצמו, רכישת הערכה תרמה לי מאוד במיונים ועזרה לי גם עם הניסיון שצברתי, וגם מנטלית עם הידיעה שעשיתי את זה כבר. דרך אגב, כבר המלצתי לחברים".

ערבות הדדית וחבר מביא חבר, זו ללא ספק הדרך שלנו, יותר מהכל אנחנו נהנים לקבל את המשוב שלכם, לשמוע שהצלחתם ואתם דוהרים קדימה לשלבי המיון הבאים, לגיבוש ומי יודע, לכנפי הטיס הנחשקות.

קריאה נוספת הכל אודות סימולטור הטיסה ירפא א'1 ו-א'2
לחץ כאן להרשמה